HUISWERK

Het huiswerk dat wordt opgegeven, wordt op het bord in de klas vermeld.
De leerlingen moeten het huiswerk ook in hun agenda schrijven,
wanneer het wordt opgegeven.

Op deze pagina wordt het huiswerk bijgehouden.
De pagina is zoveel mogelijk up-to-date, maar kan niet worden gebruikt
in plaats van het bord in de klas en de agenda!

Taal woordenschat: Elke week is het de bedoeling dat de leerlingen minimaal 10 woorden oefenen. De kinderen doen dit thuis en voor zichzelf. Als alle woorden thuis geoefend zijn krijgen de leerlingen een toets over deze woorden. De leerlingen krijgen een woord uit de woordenlijst en kunnen dan uit vier antwoorden kiezen. In de antwoorden staat de beschrijving/betekenis van het woord.

19-04: Engels woorden
23-04: Natuur thema 5
15-05: Geschiedenis thema 5
18-05: Taal woordenschat

14-05-2018: inleveren werkstuk

WEEKTAAK

In de klas heb je een week de tijd om je weektaken te maken.
Als je dit niet af krijgt onder schooltijd, neem je het mee naar huis om het af te maken.