Hieronder vindt u de nieuwsbrieven die digitaal verstuurd worden naar alle ouders, met een frequentie van ongeveer twee keer per maand.
Daarnaast kunt u hier de brieven die op papier zijn meegegeven, downloaden.
Klik hiervoor op de titel van de brief.

Wij willen nogmaals uw aandacht vragen voor een stukje uit een eerdere nieuwsbrief.
"De verjaardag van uw kind is natuurlijk een bijzondere dag en wordt ook op school gevierd. Traditiegetrouw trakteren de kinderen hun klasgenoten. Aangezien iedere leerling in het schooljaar trakteert, wordt er best vaak getrakteerd. We willen u daarom vragen aandacht te hebben voor de traktaties. Gezonde traktaties worden op prijs gesteld. Ook kunt u er op letten dat de traktatie niet te groot is.
De jarige mag in de pauze met een kaart bij de andere juffen en meesters langsgaan. Bij het rondgaan bij de andere klassen, hebben we besloten, dat de kinderen geen traktatie voor de leerkrachten meer meenemen. U hoeft dus geen traktatie voor de leerkrachten mee te geven.
"

schoolbenodigdheden 18-19