HUISWERK

Het huiswerk dat wordt opgegeven, wordt op het bord in de klas vermeld.
De leerlingen moeten het huiswerk ook in hun agenda schrijven, wanneer het wordt opgegeven.

Iedere Maandag
Rekenen: Redactiesommen of zeker naar de toets (met berekening)

Iedere woensdag

Begrijpend lezen: Oefentekst Cito.

Iedere vrijdag

Spelling

DOCUMENTEN
Hier staan documenten die de leerlingen kunnen gebruiken, bijvoorbeeld bij het maken van presentaties en boekverslagen.

Om de week krijgen de leerlingen de redactiesommen voor 2 weken op papier mee. Als ze dit kwijtraken, zijn hier de redactiesommen digitaal terug te vinden.

Op zoek naar extra oefenstof voor thuis, op de computer?
Op deze website kun je woorden op tempo lezen oefenen.
Oefeningen in allerlei vakken, vind je op de internetwijzer.
Kies hier een vak en zoek naar de links die staan bij 'online leren'.
Denk er ook aan de de kinderen thuis dagelijks aan het werk kunnen met Rekentuin en Taalzee.